مصاحبه فتح الله زاده پس از مشخص شدن قرعه استقلال

مصاحبه فتح الله زاده پس از مشخص شدن قرعه استقلال




 

 


مصاحبه فتح الله زاده پس از مشخص شدن قرعه استقلال


تاریخ : سه شنبه ،
19 آذر 1392

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: شأن و منزلت استقلال اين نيست که بخواهيم از مشخص شدن هم‌گروهان‌مان شاد باشيم و يا عجز کنيم.

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص گروه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: شأن و منزلت استقلال اين نيست که بخواهيم از مشخص شدن هم‌گروهان‌مان شاد باشيم و يا عجز کنيم. همه کساني که در گروه‌ ما قرار مي‌گيرند بايد از خدايشان باشد و يا آنها دعا کنند که با استقلال نيفتند.

وي در خصوص اينکه هدف استقلال امسال قطعا قهرماني خواهد بود يا خير، گفت: ما بايد تکليف را روشن کنيم و ببينيم هدف‌مان از حضور در اين رقابت‌ها چيست مي‌رويم که ببازيم يا مي‌رويم که نماينده شايسته‌اي براي ايران باشيم مثل امسال که استقلال در بين 4 تيم آسيا قرار گرفت. در نتيجه من معتقدم گروه اهميتي ندارد. سال گذشته گروه ما لقب مرگ گرفت و معتقدم امسال نسبت به ساير تيم‌ها در گروه سخت‌تري قرار گرفتيم اما به بازيکنان و کادر فني خود اعتقاد داريم.

فتح‌الله‌زاده در ادامه با اشاره به اينکه از هواداران کمک مي‌خواهد، ادامه داد: ما بارها به هواداران خود گفته‌ايم که کمک مي‌خواهيم و مشکل داريم اگر آنها آرامش تيم را مي‌خواهند بايد کمک کنند و راه‌هايي هم مثل از طريق اس‌ام‌اس گذاشته‌ايم ولي کمک‌ها خيلي کم بوده و آنچه انتظار داشته‌ايم نبوده است البته ما اطلاع‌رساني درستي هم در اين زمينه نکرده‌ايم که اين هفته اين کار را خواهيم کرد من از هواداران مي‌خواهم که پاي کار باشند اگر کمک نشود به مشکل مي‌خوريم.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره اينکه هنوز ليگ قهرمانان شروع نشده در خصوص مرحله بعدي اين مسابقات براي حضور ملي‌پوشان در باشگاه‌ها حرف و حديث‌هايي مطرح شده و فدراسيون توقع دارد تا باشگاه‌ها با تيم ملي تعامل کنند، گفت: هيچ اولويتي بر اولويت ديگر اولاتر نيست. 31 کشور ديگر در جام جهاني حضور پيدا کرده‌اند و اگر تيم‌هاي ملي ديگر کشورها چنين وضعيتي داشتند ما هم براي تيم‌ ملي خود همين کار را مي‌کنيم. ما اين همه هزينه کرده‌ايم با اين همه مشکلاتي که داريم پس مي‌خواهيم از باشگاه خود دفاع کنيم. ما با فدراسيون همکاري مي‌کنيم ولي اين تعامل بايد دوطرفه باشد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال که آيا وزارت ورزش کمک مالي به اين باشگاه کرد يا خير، گفت: با توجه به اينکه وزير ورزش دير انتخاب شده کارهاي زيادي مانده و هنوز نتوانسته‌اند به ما کمک کنند ولي اميدواريم هر چه سريع‌تر تزريق پول به ما شود.

مديرعامل استقلال درباره اينکه ظاهرا پژمان منتظري بار ديگر ساز جدايي کوک کرده اظهار داشت: چيني‌ها به شدت دنبال اين بازيکن هستند اما مشکل ما مالي است اگر پول باشد و به موقع به منتظري، آندوتيموريان و حتي ساير بازيکنان پول بدهيم همه را مي‌توانيم نگه داريم. من روز گذشته در مجلس حضور داشتم و به دوستان خود در مجلس هم گفتم تکليف فوتبال را روشن کنيد نمي‌شود که بگوييم فوتبال را مي‌خواهيم و فقط هم قهرماني بياوريد اما کمک‌رساني در حد روستا باشد.

وي افزود: اگر فوتبال را دوست داريم بايد به اهميت آن واقف شد ولي دولت اصلا کمک نمي‌کند ما مي‌گوييم حق پخش تلويزيوني را به ما بدهيد ديگر کمکي به ما نکنيد. براي توليد کردن بايد هزينه شود نه اينکه به بار مشکلات ما اضافه کنند. حق پخش واقعي تلويزيون 30 ميليارد تومان است. بايد اين پول را به ما بدهند. من ديروز به نمايندگان مجلس گفتم آن نماينده‌اي که در صحن علني بابت کمک به پرسپوليس و استقلال ايراد مي‌گيرد چطور کمک 2 ميلياردي به اين دو باشگاه را مي‌بيند اما از دولت به باشگاه‌هاي ديگر کمک‌هاي چند 10 ميليارد مي‌شود کسي نمي‌بيند فقط بلد هستند براي ما را بوق و کرنا کنند.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اينکه ديگر طاقتش سر آمده، ادامه داد: نمي‌توانم هر روز به 30 نفر بگويم امروز و يا فردا پول مي‌دهم اگر نمي‌خواهند به ما کمک کنند چرا نمي‌گذارند اين دو باشگاه به بخش خصوصي واگذار شود. من چقدر ديگر بايد در اين باشگاه هزينه کنم تاکنون از ابتداي اين فصل 10 ميليارد تومان خرج کرده‌ام از کجا بياورم تا بقيه پول را جور کنم. با اين شرايط قهرماني آسيا را چطور مي‌خواهيد و فقط بلدند بگويند عربستان، کويت و قطر را بزنيد. چطور بزنم با چه چيزي شما حداقل‌ها را به ما نمي‌دهيد ما به دوستان مي‌گوييم براي اداره باشگاه به اندازه پول يک بازيکن اماراتي به ما کمک کنيد ديگر از اين کمتر چه بگويم. مگر مي‌شود بگويند پرسپوليس و استقلال بچه دولت است، اما خرجش را ديگران بدهند.

فتح‌الله‌زاده تاکيد کرد: من ديگر از همه بريده‌ام اگر هواداران کمک نکنند نمي‌توانم ادامه دهم. ما سال قبل هم با همه مشکلات توانستيم قهرمان غرب آسيا شويم با وجود همه حمايت‌هايي که از تيم قطري مي‌شد اما توانستيم اين افتخار را کسب کنيم و اميدوارم امسال هم اين اتفاق بيفتد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل